~*¤®§(*§___-- منتديات الفضل --___§*)§®¤*~ˆ°
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

~*¤®§(*§___-- منتديات الفضل --___§*)§®¤*~ˆ°

www.alfadl.yoo7.com

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت كتهبل دخل الى فيك مضحك !!!!!!

كاتب الموضوعرسالة
abkal

abkal

ذكر عدد الرسائل : 260
المزاج : نشيط

نكت كتهبل دخل الى فيك مضحك !!!!!! Empty
مُساهمةموضوع: نكت كتهبل دخل الى فيك مضحك !!!!!!   نكت كتهبل دخل الى فيك مضحك !!!!!! Icon_minitimeالأحد أبريل 06, 2008 5:36 am

سوى رجيم صار سحلية..!

2-واحد عقلو ناقص ركب سيارة بي ام دبليو ,وشغل الراديو فقالت المذيعة هنا لندن فقال يلعن ابو السرعة.. صرت واصل لندن!

3- برغوث قال لبرغوثته بعد ما طلعوا من السينما : حبيبتي ... تحبي نتمشى ولا نركبلنا كلب؟

4- في واحد معاه أرنب يبي يبيعه جاه واحد محشش وقال له بكم القرد ؟ رد عليه .. ياخي هذا أرنب مو قرد .. قال المحشش يابو الشباب أنا أسأل الأرنب ماسألتك.....

5 -فيه واحد اخذ ولده الى السوبر ماركت اخذ الولد بسكوت شوكلاته قال يابابا احبوه قال الاب بوسه ورجعه

6- طبيب بروفسور واقف يشرح اول درس تشريح لطلبة سنه اولى طب، وكان بيشرحلهم عن الأساسيات، فقال لهم: لازم علشان تعملوا تشريح تكونوا قادرين على عمل حاجتين، الحاجة الأولى ما يكون عندكم أى نوع من الخوف، وقام بسرعة حاطط اصباعه فى مناخير الجثة اللى على السرير قدامه وبعدين قام لحس صباعه، وطلب من كل واحد يعمل زى ما عمل فى الجثة اللى قدامه، بعد شوية، قام كل الطلبة عملوا زى ما عمل. فقال لهم: والحاجة التانية لازم يكون عندكم قوة ملاحظة وتركيز، يعني انا حطيت صباعى الوسطانى فى مناخيره، لكن لحست الصباع اللى جنبه

7- محشش عصبي وجعه ضرسه راح للدكتور وقال له اقلع كل ضروسي وخليه زي الكـلب لوحده

9- قابلت مذيعة اثنان مساطيل سالت الاول : مصر بالنسبالك ايه ؟ فقال: مصر دى امى. ثم سالت الثانى :وانت مصر بالنسبالك ايه؟ قال:مأدرش اتكلم عن أم واحد

صحبى

10- مرة واحد دخل مطعم بيتزا فقالولو تحب نقطعلك البيتزا 8 حتت ولا 16 حتة فقالهم كفاية 8 علشان انا مش جعان قوي.

أتمنى أن تعجبكم و انتضروا المزيد و لا تنسو الردود من فضلكم ...

afro afro afro afro afro afro afro afro afro afro afro flower flower flower lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
http://www.alfadl.yoo7.com

نكت كتهبل دخل الى فيك مضحك !!!!!!
صفحة 1 من اصل 1